Zręczność: Odpowiada za naszą szybkość, gibkość czy też reakcję (refleks) na dane zdarzenie. A także za dokładność ruchów i precyzyjne ataki wręcz.
Precyzja: Odpowiada za naszą celność, jeśli chodzi o ataki dystansowe.
Siła: Odpowiada za siłę naszych ciosów. Statystyka dodawana bezpośrednio do Mocy Broni Białej.
Foryoku: Energia szamana, dzięki której jest on w stanie połączyć się z duchem lub przeżyć ciosy, których zwykły człowiek by nie przeżył. Każdy punkt przydzielony w Zręczność, Precyzję lub Siłę zwiększa stan Foryoku o 10. Podczas zużywania Foryoku pozostałe statystyki nie maleją.
Na początku przygody każdy gracz posiada 1 Punkt Zręczności, Precyzji i Siły i 20 puntów do przydzielenia (dodatkowo) w każdą z tych trzech cech. Daje nam to razem 23 punkty, co odpowiada 230 Foryoku. Precyzję, Siłę i Zręczność można ćwiczyć, podnosząc ją (do maksimum 30), co także skutkuje wzrostem Foryoku. Oprócz tego, Foryoku także można ćwiczyć.
Offline